سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

پیام سیمرغ

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۷)

سلام
به عکس نگاه کنید چه میبینیم؟
من یک فنجان را میبینم که انباشته از نور وروشنایی است که همین نور را به اطرافش هم منتقل میکند که این تصویر مصداق کامل مثبت اندیشی را نشان میدهد وبه ما میگوید که مثبت یعنی خیر وآرامش هم برای خودت وهم برای اطرافیانت 
عزیزان من خودم این را بارها تجربه کردم که کلام  یا انرژی مثبت بیانگر این جمله زیباست که کلام ما ع37صای معجزه ماست
وقتی مثبت فکر میکنی انرژی میگیری روز خوبی رو شروع میکنی 
مثبت فکر کن مثب پیش می آید
سلام فکر مثبت همیشه باعث جذب انرژى هاى مثبت اطرافمان است پس چه بهتر که این برنامه ى هر روزمان شود
  • سهیلا محمد خانلو
  • سلام من هم با نظر سعیده جون موافقم وقتی صبح را با یک فکر مثبت شروع کردم تا آخر شب حال خوبی داشتم
  • سعیده حاجی قاسمی
  • سلام، این روش را روزهایی که دارم در صبح واقعا تغییرات در کل روز را میبینم ومیخوام تمرین کنم همیشه اینگونه صبحم را شروع کنم.
  • مرضیه اصلاحچی
  • آگاهی به قدرت ذهن زندگی مارو تغییر میدهداگه دراین باغ گل بکاریم گل ،واگر خار بکاریم خاربرداشت میکنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی