سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

پیام سیمرغ

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ب.ظ
  • گروه سیمرغ

نظرات  (۸)

فقط میتونم بگم خدایا هزاران بار شکرت برای این لحظه که نفس میکشم و ازت شفای تمام مریضها رو میخوام آمین یا رب العالمین
فقط میتونم بگم حدای مهربون ممنونتم
خدا شکرت که سالم هستم و نفس میکشم این پیام خوندم فهمیدم باید قدر تک تک لحظه هایی که نفس میکشم هم خودم هم خانوادم بدونم خدا شکرت
این مصداق کامل قدر دانى و سپاس و حضور در لحظه است ، قدر داشته هایمان را بدانیم 
  • اعظم هاشمی
  • سلام
    خداجون ممنونم که هنوز نفس میکشم ممنونم که هستم وممنونم که مرا اختیار زندگی کردن دادی 
    خدایا شکرت برای همه مهربونیات
    قدر داشته هایمان را بدانیم و از آنها اذت ببریم
  • م- امیرى٥
  • سلام من هم میگم خدایا شکرت به خاطر همه ى داده ها ونداده هات چون صلاح مرا بهتر ازخودم میدونى خدایا شکرت 🙏🙏🙏🙏
  • سهیلا محمد خانلو
  • سلام من این متن را چند بار با تمرکز کامل خواندم و واقعا به نفسهایم دقت کردم  فقط تونستم بگم خدایا شکرت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی