سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

جرات کن ...

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ب.ظ

دریافت
حجم: 1.48 مگابایت

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۷)

اولین قدم برای شروع بیانگر جرات ما برای شروع است امیدوارم توانایی تشخیص درست را برای شرو ع را خدای بزرگ و مهربون به ما بده بادکنها برای من نماینگر اینه که برای صعود معنوی نیاز به رهایی است
سلام به نظر من اینه که با وجود این بادکنک میدونه که عمر کوتاهی داره ولی از لحظه لحظه زندگیش به خوبی لذت میبره
تمام این voice درباره ى جرات و شهامت است و ایمان و صبر در راه رشد ، لازم نیست منتظر کسی باشی ( تو اولین کسی باش که ..... ) به نظر من لازم است این voice را روزی یک بار گوش دهیم و به ان عمل کنیم 
  • اعظم هاشمی
  • سلام 
    دربالای صفحه این دو کلمه به چشمم خورد (جرأت کن) وبعد بادکنکهارا میبینم
    راستی جرأت کن وعکس بادکنکها باهم چه ربطی دارد
    بادکنکهارا می بینم که کوچک وبزرگ رنگ ووارنگ دور ونزدیک درکنارهم ودوراز هم هرکدام در محلی 
    به پروازی رها وآزاد ورها وفارغ از هرترسی در آسمان میخندن وبالا وبالاتر میروند واز لحظه زندگیشون لذت میبرن     آری حالا میفهمم که میگویند جرأت کن وخوب زندگی کن وخود را به خدا بسپر واز لحظه ات لذت ببر بی هـیچ ترسی ونخ زندگیت را به اوبسپار وبالا برو 
    سلام بادکنک هاى که در تصویر هستند منو برد به دوران کودکى با ارزوهاى رنگارنگ وقتى کودک هستیم به راحتى ارزو میکنیم وبا ان ارزو تا دور دستها میریم وبرمیگردیم
  • سهیلا محمد خانلو
  • سلام من وقتی به این تصویر نگاه کردم و بادکنکهای آزاد را در آسمان دیدم حس خوبی پیدا کردم پیش خودم فکر کردم که چقدر خوب میشد که من هم مثل این بادکنها آزاد و رها بودم و پرواز میکردم 
  • مرضیه اصلاحچی
  • همیشه موفقیت اون طرف ریسک وجرات داشتن است ولی این جرات باید آگاهانه باشه وبیگدار به اب  نزنیم  مثل بادکنک که اگه نخش ول بشه به جای پرواز خلاصه به جایی میرسه که میترکه ولی اگر آگاهانه هدایت شه پرواز زیبایی دارد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی