سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

گوهر هفته

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ب.ظ

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۵)

این به این معناست که از کوچکترن فرصتی استفاده کنیم که در این راه آگاهی و حضور در لحظه مفید است ، چراکه خوشبختی و بدبختى مان در دست خودمان است 
این مصداق همان صجضرب المثل است که 
از ماست که بر ماست 
پس مدیریت بر خود و آگاهی بیشتر و برخورد مسئولانه و هشیارى به موقع و دورى از تعصبات جاهلانه راهکار است 
  • زرنگار گنجی
  • سلام . در هر زمان خودمان هستیم که میتوانیم خود را خوشبخت بدونیم چون خوشبتی یه حس است بعضی وقتها خوشبخت را نمی بینی درهارو برای دیدنش می بندی .
  • اعظم هاشمی
  • سلام 
    همه خوشبختیها وموفقیتهایی که به من روی آورده از درهایی وارد شده اند که با دقت بسته بودم
    واقعا یعنی چی ؟
    نمیدانم به ما میگوید که نادانسته خودم جلوی خوشبختیم را می بستم 
    واین مثال که میگوید خودم کردم که لعنت بر خودم باد مصداق پیدامی کند ویا 
    منظورش اینه که از تجربیات گذشته ام درس گرفتم وبه موفقیت وخوشبختی رسیدم 
  • سهیلا محمد خانلو
  • سلام به نظرم یعنی  خودمان باعث خوشبختی و بدبختی خودمان هستیم و اگر دری به رویمان بسته است مطمینا خودمان بستیم  

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی