سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

تهیه لیست شکرگزاری

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

همیشه فهرست چیزهایی را که بابت آن خدا را شاکر هستی ، به زمان حال بنویس ، خواه حالا آنها را داشته باشی یا نداشته باشی .

لیست شکرگزاری :

  •     سپاسگزاری کلی از خدا :

امروز کدامیک از نعمت های پروردگارم را شکرگزاری می کنم ؟

¨ سلامتی ام ، ¨ پدر و مادرم ، ¨ خانواده و دوستان خوبم ، ¨ نیروی جسمانی ام ، ¨ قوه تفکر و خلاقیتم ، ¨ احساس شادی و نشاطم ، ¨ آرامش و امنیت درونی ام ، ¨ توانایی کار کردنم ، ¨ رزق و روزی ام ، ¨ خیر و برکت زندگی ام ، ¨ ثروت و دارایی هایم ، ¨ امید و آرزوهایم ، ¨ انرژی الهی درونم ، ¨ هدایت الهی ام ، ¨ استجابت دعاهایم ، ¨ عشق و صمیمیت ام ، ¨ زندگی و زنده بودنم ، ¨ آزادی ام ، ¨ خداوند مهربانم

  •   سپاسگزاری جزء جزء نعمت هایی که همین حالا باید آنها را شکر کنی ( هر چیزی که به ذهنت می رسد بنویس و همین حالا شکرگزاری کن)

1-

2-

3-




 
  •    سپاسگزاری از برآورده شدن اهداف و آرزوها

( تمام آنچه را که دلت می خواهد وارد زندگی ات شود ، بنویس . یادت باشد آنها را طوری بنویسی که انگار از قبل به خواسته هایت رسیده ای ).

1-

2-

3-

 

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۴)

  • اعظم هاشمی
  • سلام 
    در مورد شکرگزاری از خدا     نمیدانم چگونه وچقدر باید از خدای مهربانم از خالقم از معبودم پروردگارم تشکر وقدردانی کنم 
    خدایا ممنونم از سلامتی  سرفرازی  خوشحالی  خوشبختی.  آرامش  آسایش  امنیت رحمت. برکت  ثروت  فراوونی نعمت  همسر داماد  عروس نوه   خانه ویلایی. باغ.  ویلا مزرعه وهمه آنچه را که آرزوداشتم دادی وآنچه را که آرزو دارم بازهم بهم دادی حتی آنهایی را که من محال میدانستم تو براورده کردی وبا عمر طولانی وبا عزتی که به من وخانواده ام ودوستانم دادی همکی باهم از زندکی که برامون ساختی لذت می بریم     
    خدایا شکر شکر شکر که هستی و ماراحمایت میکنی 
  • سهیلا محمد خانلو
  • سلام خدا را شکر به خاطر همه چیز که در زندگی دارم و ندارم 
    هر روز باید شکرش را بجا بیاورم و ممنون شکر گزارم بخاطر سلامتی و همسر وفرزندانم وپدر ومادرم و دوستان خوبم و............................همه ی داده ها و نداده هایی که همیشه صلاح مرا بهتر از خودم میدانسته ومیداند
  • زرنگار گنجی
  • سلام سپاسگزاری نشانه ادب احترام وتربیت خانوادگی است .                         این شایسته  پروردگار است .که برای نعمتهای بی شمارش که بما ارزانی داشته      سپاسگزارباشیم .من  از پوردگار سپاسگزارم بابت سلامتی ام وتمام داشته هایم ومیدانم همیشه لطف خدا شامل حالم است پس من ب رحمت او اعتماد می کنم وباور دارم . که او اگاه است وعشق می ورزد وحمایت می کند .خدایا ب خاطر همه چیز شکر گزارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی