سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

چگونه عبارات تاکیدی بسازیم؟؟

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ب.ظ

چگونه عبارت تاکیدی بسازیم؟ 


۱. جهان را طوری وصف کنید که می خواهید آن طور باشد، نه آن چیزی که الان هست.

من با همسر آرمانی ام ازدواج کرده ام.

من یک شغل جدید عالی دارم.


۲. از مثبت ترین زبان ممکن برای بیان عبارت تاکیدی تان استفاده کنید، هرگز از جمله منفی استفاده نکنید.

به جای جمله ی دیگر صبح ها خسته نیستم از جایگزین مثبت آن استفاده کنید و بگویید هر روز صبح زود با اشتیاق و انرژی فراوان از خواب بیدار می شوم


۳. همیشه عبارت تاکیدی تان را به زبان حال بیان کنید، هرگز از زمان آینده استفاده نکنید.

ظاهرم عالی است و احساس فوق العاده ای دارم.


۴. روی احساساتی که می خواهید تقویت شان کنیدتاکید کنید، از عبارت تاکیدی برای از بین بردن احساساتی که دلخواهتان نیستند استفاده نکنید.

عاشق این جهانم و جهان هم عاشق من است.


۵. عبارات تاکیدی را با احساس شدید بیان کنید یا به آنها فکر کنید، چه در حال حاضر باورشان داشته باشید و چه نه.

اینجا همه چیز فراوان است و طبیعت از همه جهت هوای من را دارد.


۶. به خودتان جرات دهید که برداشت جدیدی از واقعیت داشته باشید. لازم نیست واقعیت فعلی تان را انکار کنید.

من زندگی کامل و سرشاری دارم بهتر است از این جمله که بگوییم من یک میلیون دلار در بانک دارم.


۷. یادتان باشد هر چه عبارت تاکیدی کوتاه تر و خاص تر باشد تاثیرگذار تر است و سریع تر عمل می کند.

من یک ماشین پولسازم..


۸. همیشه آن دسته از عبارت های تاکیدی را انتخاب کنید یا بسازید که احساس می کنید در موردتان صدق می کند.

من می توانم با هر چیزی که زندگی پیش پایم بگذارد، کنار بیایم.


۹. یادتان باشد که عبارات تاکیدی شما به این مربوط اند که خود شما چطور دوست دارید جهان را تجربه کنید. لازم نیست هیچ کس دیگری با آن موافقت کند.

هر کسی که می بینم به اندازه توان خودش من را دوست دارد.


۱۰. از عبارت تاکیدی تا زمانی استفاده کنید که به دردتان می خورد. جملات تاکیدی برای همین الان هستند نه برای ابد. می توانید هر وقت خواستید و هر اندازه که خواستید عبارت تاکیدی تان را تغییر دهید.

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۸)

انچه مى خواهم در مسیرم قرار مى گیرد و هر روز بهتر از دیروز است 
به قول اسکاول شین " کلام تو عصای معجزه گر توست 
امروز همه چیز خوب ودر جهت مطلوب بیش میرود.
  • سعیده حاجی قاسمی
  • سلام، تشکر از راهکار بسیار خوبی که دادید ، تا به حال به این مورد فکر نکرده بودم که خودم میتوانم جمله تاکیدی را خودم بسازم ومثبت باشد
    من ماشین پولسازم
  • مرضیه اصلاحچی
  • استفاده از جملات تاکیدی مثبت شاید اول به نظر بی معنا جلوه کنه ولی واقعا واقعا کارسازه ودر بهتر شدن حالمون خیلی موثره
    سلام من در سلامتی همراه شادی و پر ازموفقیت مملو از رحمت خدا هستم
  • سهیلا محمد خانلو
  • سلام خیلی خوبه که بتونیم اینقدر مثبت بیاندیشیم و حرفهای مثبت بزنیم من هم مثل نگین جون تمام سعی خودم را خواهم کرد البته با کمک استاذ عزیزم ممنون از این مطالب بسیار زیباتون
  • نگین علیمردانی
  • من مدتی هست که به خودم قول دادم صبح ها که از خواب بیدار میشوم شروع روزم با افکار 
    مثبت باشه البته سخت هست ولی به لطف استاد عزیزم من میتونم از پسش بر بیام 🙏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی