سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

دوست دارم زندگی رو

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ق.ظ

آهنگ دوست دارم زندگی رو

سیروان خسروی


دریافت
حجم: 10.2 مگابایت

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۵)

عالی ممنونم
واقعاااا زندگی رادوست دارم و برای رسیدن به هفهایم و علایقم تلاش میکنم با کمک و همراهی خداوند و این اهنگ سرشار از انرژی است
  • مرضیه اصلاحچی
  • این اهنگ همه اش انرژی مثبت وامیده 
  • اعظم هاشمی
  • سلام دوست دارم زندگی رو      واقعا دوست دارم زندگی رو 
    بسیار آهنگ جالب وپر از انرژی مثبت 
  • سعیده حاجی قاسمی
  • سلام این آهنگ بسیار زیبا، دوست داشتن زندگی را بما یادآوری میکند وجا دارد هرروز ابتدا صبح این آهنگ را بشنویم تا بتوانیم انرژی مثبتمان افزایش یابد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی