سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

هفت زن ثروتمند ایرانی

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ق.ظ



حجم: 4.45 مگابایت
  • گروه سیمرغ

نظرات  (۵)

آفرین به هموطنم بهتون افتخار میکنم
خوش به حالشون      
چون ثروت ومحبوبیت و خلاقیت و معروفیت و خلاصه موفقیت  را با هم دارند
  • مرضیه اصلاحچی
  • برای ایرانی بودن این بانوان وموفقیتشان من هم به خودم میبالم اگه ما خانمها ی ایرانی به خود باوری برسیم در عرصه های مختلف به پیش میرویم
  • سهیلا محمد خانلو
  • سلام من که خیلی خوشحال میشوم وقتی میبینم که این زنهای موفق با زحماتی که میکشند میتوانند الگویی برای همه ما باشند و به ما میفهمانند که ما هم میتوانیم موفق باشیم من که همه آنها را تحسین میکنم
  • اعظم هاشمی
  • سلام همیشه به وجود زنهای ایرانی موفق افتخار کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی