سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

آیا خودت از خودت خوشت میاد؟

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ق.ظ

دریافت
حجم: 8.88 مگابایت

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۷)

بسیار آهنگ قشنگی بود لحظه ای مرا به فکر فرو برد برای وجود خودم خدا رو شکر میکنم و سعی میکنم بهترینها رو برای خودم خلق کنم
تا زمانی که به ارزش ها و تعهدات اخلاقی  خودم بایبندم                                   واحساس میکنم برای خودم  ودیگران مفیدم                                                 از خود    خودم    واز وچودم در این جهان هستی  خوشم میاید
تا خودم خودم را دوست ندارم چه توقعی دارم که دیگران مرا دوست بدارند
من قبلا هم این موزیک ویدیورو دیده بودم ولی فقط دیدم وتعمق نکردم اما الان آره من کاملا شاکر خدام برای خلقت سالمم واز این که از روح خودش در من (ادم) دمیده به خودم میبالم وواقعا آیا میتونیم بگیم خلقت خدای جمیل  عیبی داره ؟
جالب بود شاید معمولا ما در صدد این باشیم که دیگران ما رو تایید کنند و کمتر این سئوال رو کرده باشیم ،،،،،،،من واقعا از خودم خوشم میاد چرا که در خلقتم نقصی نمیبینم و سعی میکنم اینو حفظش کنم و دوست دارم که دیگران هم از من خوششون بیاد 
  • سهیلا محمد خانلو
  • سلام ممنون از آهنگ بسیار بسیار زیبا منو خیلی به فکر فرو برد چون خیلی وقتها این کار را میکنم که از نظر دیگران زیبا باشم ولی واقعا از امروز سعی میکنم که تغییراتی در خودم  به وجود بیاورم 
  • اعظم هاشمی
  • سلام 
    عجب سوالی؟خوت از خودت خوشت میاد ؟
    همیشه شکرگزار خدا بودم برای خلقتم ولی همیشه دست به دعا هم هستم ودلم میخواهد کاری کنم که اوهم از من خوشش بیاید 
    واوهم از بوجود اوردن من خوشش بیاید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی