سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

خدایا منو ببخش

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ



دریافت
حجم: 2.11 مگابایت

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۴)

با دیدن این تصویر ابتدا عظمت خدا در نظرم امد و سپس گفتم خدایا مرا ببخش برای زمانهایی که تو بودى و من نبودم ، برای درهایى که زدم ولی خانه ى تو نبودند ، مرا ببخش اگر در شکرت کوتاهی کردم

  • سعیده حاجی قاسمی
  • سلام، این تصویر آرامش را بطور کامل بادیدنش بمن میدهد، خدایا مرا ببخش. وقتی خدا اجازه گفتن این جمله باارزش را به من وهر فردی داده ، خدا قبلش بخشیده من وهرکسی که این جمله را بگوید، خدا جونم دوستت دارم عاشقتم.همیشه این لیاقت را بمن بده تا این جمله را بگویم. خدایا مرا ببخش.
    سلام از دیدن جمله خدایا مرا ببخش وآن دستهای التماس دار وآن طرف تر کوه زیبا وآن منظره سرسبز وآن بالاتر ابرهای تیره وروشن بیشتر به عظمت باریتعالی پی بردم به خالقی که جز بهترین ها چیزی برای بنده اش نمیخواهد خوب که نگاه میکنم در این منظره زیبا میبینم که خدای مهربان با زبان گویا میگوید آن کوه بلند وزیبا را ببین که مثل دوکف دست به سوی آسمان بلند است وازمن  چیزی طلب میکند ومنهم باران رحمت ونعمت را برایش سرازیر خواهم کرد پس توهم مثل کوه استواردرخواستت را بگو تا اجابت کنم آنرا
  • سهیلا محمدخانلو
  • سلام من کتابی خواندم با همین عنوان خدایا مرا ببخش که نوشته حجت الاسلام محمدی پیام است و خیلی برای من جالب بود و این مطلب را هیچ وقت فراموش نمیکنم که نوشته بود خدایا مرا ببخش از اینکه با اینکه به درگاهت بازگشته بودم خطای خویش را تکرار کردم و توبه هایم سست و شکننده بود و خدایا مرا ببخش از اینکه از روی سنگ قبرها و گورستان ها گذشتم ولی گرمی امید به دیدار تو را در قلبم افزون نساختم واقعا خدایا مرا ببخش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی