سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

سیمرغ

خودشناسی، انسان شناسی، ارتباط با خدا، عرفان، روانشناسی

مشخصات بلاگ
سیمرغ

هر ثانیه یک لحظه بی همتاست. دنبال لحظه های فوق العاده گشتن اتلاف وقت است

خدا را شکر

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ



دریافت نوانما
حجم: 2.11 مگابایت

  • گروه سیمرغ

نظرات  (۴)

 

شکر کردن به نظرم یعنی متوجه واگاه بودن ما را نشان می دهد خدایا شکرت شکرت شکرت

  • سهیلا محمدخانلو
  • سلام خدا را شکر که شما هستید که به ما خیلی چیزها را یا بدهید خدا راشکر میکنم که دوستهای خوب و خانواده خوب و سلامتی به من داده خدا خیلی مهربونه اگه شبانه روزی شکر کنیم باز هم کمه  واقعا باید سعی کنیم هر کاری که انجام میدهیم اول شکر کنیم شکر شکر شکر
    در مقابل خداوند با اینهمه مهربانى و محبتى که نسبت به تمام ماها و همه بندگانش دارد فقط میتوانم شکر شکر شکر و حمد و سپاس و سر تعظیم بر سجده او فرود بیاورم و هر چقدر شکر کنم و سجده کنم باز هم کم هست.خدا جونم به امید و توکل تو.
    شکر گزاری یعنی استفاده درست از نعمات خداوند  .               
    انچه در طبعت وجود دارد  حساب شده بوجود آمده  .   
    این هم یکی از راز های خلقت  در طبیعت است .     
    حال که همه چیز ...برای بهتر زیستن م    شاد تر زندگی کردن ما .. داشتن سلامتی داشتن فهم ودرک  واراده      
    مهم تر از همه اتکا بقدرت لایزال خداوندی  وجود دارد   
    چطور میتوانم شاکر نباشیم  .    
    شکرش را نمیتوانم فقط زبانی بجا بیاورم .
    خداوندا .....در لحظه     لحظه زندگیم وجود لایزال ترا حس میکنم .                      
    به کارگردانی بدون نقص تو ایمان دارم .    
    خداوندا لیاقت درست استفاده کردن از نعمات  وداده هایت را بمن عطا بفرما    
    خداوندا تسلیم بدون چون وچرا را به من ارزانی بفرما.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی